loading...
فروشگاه خرید و سرگرمی گذرگاه
MKHB بازدید : 1399 نظرات (0)

Xpango را شاید بتوان به عنوان یکی از عظیم‌ترین سایت‌های تبلیغاتی بحساب آورد. این سایت باهدف تبلیغ محصولات شرکت‌های مطرح دنیا و با حمایت‌های مالی کمپانی‌های بزرگی مثل نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون و برخی دیگر، به اعضای سایت خود از این محصولات هدیه می‌دهد. اما نه به این راحتی!

شما بعد از ثبت‌نام در سایت Xpango؛ با لیستی از محصولات کمپانی‌های مذکور نظیر گوشی موبایل، کنسول بازی، تلویزیون، لپ‌تاپ و ... روبرو می‌شوید که هریک دارای امتیاز عددی مشخصی است. این عدد نشان‌دهنده این است که شما بایستی به تعداد آن، دوستان خود راعضو سایت کنید تا بتوانید آن محصول را هدیه بگیرید.

کمترین عدد مربوط به یک WalkMan سونی یا PSP3 سونی با امتیاز 10 و بیشترین عدد مربوط به گوشی Apple iPhone 5 با امتیاز50 است. بدین معنی که اگر شما 10 نفر را به عضویت سایت درآورید؛ یک WalkMan سونی یا PSP3 گیم سونی درب منزل خود! هدیه خواهید گرفت.

هرچند سایت Xpango دارای شرایط و قوانین ناچیزی است؛ اما عدم رعایت آن‌ها و تقلب در عضوگیری، امتیازی را برایتان منظور نمی‌کند. ایده تبلیغی این سایت بدین شکل است که هریک از اعضا؛ نفرات بسیاری را به سایت معرفی می‌کنند و در کل؛ آمار بسیاری ازکاربران با محصولات سایت آشنا می‌شوند و در نهایت بدلیل جذب بالای تبلیغات؛ کمپانی‌های مطرح دنیا از سایت Xpango حمایت مالی می‌کنند.

عجله نکنید! جهت ثبت‌نام می‌بایست شناسه دعوت داشته باشید تا بتوانید وارد زنجیره‌ای با زیرمجموعه‌های فراوان شوید و بااستفاده از آن، در آغاز ثبت‌نام؛ امتیاز ورودی دریافت کنید.

http://www.xpango.com/?ref=92842888   لينك ثبت نام

همانطور که مشاهده می کنید، در فرم ثبت نام؛ نام و نام خانوادگی، ایمیل معتبر جهت دریافت لینک فعالسازی عضویت و یک پسورد حداقل 6 رقمی را وارد نمایید و در قسمت Selected Gift؛ هدیه انتخابی خود را بطور موقت انتخاب نمایید.

توجه: تمامی اطلاعات ثبت نامی؛ ازجمله ایمیل و هدیه انتخابی را می توان پس از ثبت نام نهایی تغییر داد.

http://www.xpango.com/?ref=92842888

در ادامه ثبت نام بایستی آدرس خود را به انگلیسی وارد نمایید. در قسمت Adress 1 آدرس دقیق خانهی خود را بنویسید. در قسمت Address 2 نیز میتوانید یک آدرس دیگر وارد نمایید و یا حتی آدرس خود را به فارسی بنویسید. در غیر اینصورت می توانیدآن را خالی بگذارید.

نکته: بهتر است تنها Adress 1 را وارد نمایید.

نحوه نگارش آدرس

پلاک: no 

واحد: Unit

طبقه: Flat یاFloor

ساختمان: Bldg

کوچه: Alley

خیابان: St

خیابان بزرگ: Ave

بلوار: Blvd

میدان: Sq

چهارراه: Cross

بعد از: After

قبل از: Before

جاده: Rd

جنوبی: South

شمالی: North

غربی: West

شرقی: East

××××××××××××××××

مثال1: قاسم آباد – اندیشه ۱۰ – پلاک ۹۰ – طبقه Floor4-No90-Andishe10-Ghasem abad

مثال2: خیابان رودکی – نرسیده به کوچه مرتضوی – کوچه علمداری – پلاک ۱۲ – طبقه ۲ Floor2-No12-Alamdari Alley-Before Mortazavi Ave-RoodakiAve

در ادامه؛ طبق راهنمای زیر، فرم ثبت نام را تکمیل نمایید

. town/city: نام شهر

county/state: نام استان

country: نام کشور

post code/zip: کد پستی منزل کد

Referral ID: Referral ID همان کدی است که شما بایستی هنگام ثبت نام خود و دوستانتان وارد کنید تا موجب کسب امتیاز شما و دوستانتان شود. بعنوان مثال برای کسب گوشی‌ای که 35 امتیاز دارد؛ بایستی 35 نفر کد معرف را وارد نمایند.

در قسمت Terms And Conditios مربع کوچکی وجود دارد آن را تیک بزنید و بر روی کلمه ی REGISTER کلیک کنید.

اگر فرم را به درستی تکمیل کرده باشید؛ با پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت نام در صفحه جدید روبرو خواهید شد. در غیر اینصورت هشدار تصحیح فرم ثبت نام را مشاهده خواهید کرد. چنانچه با پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت نام مواجه شدید؛ نامه ای به ایمیل شما ارسال می شود که در آن لینکی برای فعال سازی اکانت شما گذاشته شده است. پس از ثبت نام حتماً بر روی لینک فعالسازی در ایمیل خود کلیک نمایید تا عضویتتان با موفقیت به پایان برسد. جهت ورود به سایت از آدرس ایمیل خود (ایمیلی که با آن ثبت نام کردید) به عنوان نام کاربری استفاده کنید.

حال کار به پایان رسیده و بعد از ورود شما به اکانت خود، جزئیات هدیه خود را مشاهده خواهید کرد

چگونه می توان در این سایت برنده شد؟!

نحوه کسب امتیاز و برنده شدن درسایت عضویت‌گیری در نقاط مختلفی از دنیا گسترش یافته که یکی از کشورهای آسیایی عضو این زنجیره، کاربران ایران است. برای برنده شدن محصول مورد نظرتان؛ بایستی به میزان ارزش محصول مورد نظرتان؛ امتیاز کسب کنید و اگر نتوانستید امتیاز کافی برای هدیه مورد نظر کسب کنید؛ حتماً محصول انتخابی خود را تغییر دهید تا شاید بتوانید از محصولات با امتیاز کمتر همچون MP3 پلیر بهره مند شوید. می‌بینید که هرچه محصول ارزشمندتر باشد؛ شما بایستی نفرات بیشتری را به سایت معرفی کنید.

در صورت برنده شدن؛ ایمیلی از تیم Xpango برایتان ارسال می‌شود

راه های کسب امتیاز در سایت Xpango 1

پرداخت مبلغی پول بابت خریداری امتیاز از منوی کاربری خویش

2. انجام بازیهای آنلاین و امتیاز در ازای میزان موفقیت شما در بازی 3

. معرفی دوستان جهت عضویت در سایت

بنابراین چندین راه مختلف برای کسب امتیاز وجود دارد که می‌توان بطور همزمان از آنها استفاده نمود که خب؛ معمول و بی دردسرترین آن معرفی دوستان است.

اما چگونه؟! از دوستانتان بخواهید کد دعوت را بعنوان معرف؛ هنگام ثبت نام وارد کند تا علاوه بر اینکه در مجموعه گسترده‌تری قرار گیرد، از امتیازبالا در آغاز کار بهره‌مند شود و جزو زیرمجموعه شما قرار گیرد. به یاد داشته باشید که معمولا 24 تا 72 ساعت طول می‌کشد تا امتیاز معرفی هرفرد، پس از ثبت نام نهایی منظور گردد. می‌توانید هرقدر که دوست دارید نفرات معرفی کنید تا به جایزه مورد نظر برسید (تا 45 نفر=برترین محصول ارائه شده توسط سایت) ضمناً می‌توانید کسانی که توسط شما معرفی شده‌اند را از منوی کاربری خود مشاهده کنید. شاید بگید معرفی 19 نفر واسه دریافت یک MP3 پلیر کار خیلی راحتیه و حتی میشه تقلب کرد و با ایمیل‌های مختلف عضو شد، اما باید گفت با قوانین و اصولی که وجود داره، این ترفندها امتیازی نخواهد داشت.

بعنوان مثال بهتر است اعضای خانواده خویش را با IP یکسان عضونکنید.

خب حالا نحوه فعال كردن حساب كاربري چون بدون فعال شدن فايده ندارد و زير مجموعه هاي شما هم بايد فعال باشند تا يك امتياز حساب شوند براي اينكار بايد به قسمت offer ها مراجعه كرد آموزش ثبت نام در offer ها شما میتونید باثبت نام در سایت های offer 1تا4 امتیاز برای هر سایت بگیرید یعنی اگر شما در یکی از سایتهای که ۴ امتیاز دارن ثبت نام بکنیدمعادل اینه که ۴ نفر رو در سایت عضو کرده باشید (اونهم ۴ نفر عضو فعال ) منظور از ۴ نفر عضو فعال یعنی ۴نفری که اونهاهم خودشون زیر مجموعه دارن

نکته : اکثر سایت های که امتیاز بالای دارن پولی هستند یعنی برای عضو شدن در آنها باید پول پرداخت کرد. (ببینید گفتم اکثر سایتها .یعنی سایتهای ۴ امتیازی که مجانی هم باشن وجود دارند) اما سایتهای که امتیاز پایینی دارن مجانی هستن...................................

  روش ورود و آموزش ثبت نام در یکی از Offer های رایگان 

اول برین تو اکانت Xpango بعد روی این گزینه که توی عکس هست کلیک کنید بعد وارد یک صفحه دیگر میشوید تمامی مراحل را مانند عکس ها انجام دهید. بعد ....

بعد از اینکه روی More Info کلیک کردید وارد یک صفحه جدید میشید که باید در انتهای صفحه شماره معرف خودتون رو بنویسید و اون دکمه رو بزنید (برای دیدن شماره معرف خودتون.بالای صفحه سمت راست روی MyAccount کلیک کنید بعد در صفحه جدید. شماره شما جلوی Referral ID هست) بعد از اینکه شماره ( ID ) رو وارد کردید روی دکمه PARTICIPATE کلیک کنید. وارد سایت مزبور میشوید و مراحل ثبت نام در سایت را طی کنید تا انتها!!!! وتمام دیگر نیاز به هیچ کاری ندارید در ضمن امتیازات هر هفته اضافه میشود یعنی همانجا امتیاز برای شما منظور نمیشود.

برای دیدن بقیه سایت ها روی زیر منوهای Directory کلیک کنید زیر منوهای دایرکتوری درسمت راست صفحه سایت هم هستند.

منظور از( Credits ) همون (امتیازه) پس يك بار ديگر قسمت آخر را مشروح تر توضیح ميدهيم در ستون سمت راست سایت مواردی وجود دارد که شما باد روی Compelete Offers کلیک کنید حالا در صفحه باز شده در ستون سمت راست روی Entertinment کلیک کنید

     در صفحه باز شده روی more info کلیک کنید. توجه کنید که با به پایان رساندن ثبت نام 1 امتیاز رایگان هم بعد از 7 روز به شما داده می شود .

در صفحه ی باز شده و در پایین صفحه صفحه روی گزینه ی complete offers کلیک کنید 

.حالا در یک صفحه جدید یک سایت را باز میکند. اکنون روی Get Started کلیک کنید

.این متن را کامل بخوانید : نکته مهم : وقتی روی Get Started کلیک کنید سایت صفحه های مختلفی را باز می کند ممکن است لازم باشد در صفحه ی باز شده روی get started now کلیک کنید تا به بخش مورد نظر یعنی بخش پرسش سوال  ( وارد شوید و یا مستقیم وارد شوید .

 حالا شما دو راه دارید: 1- بوسیله ی این توضیحات نوشتاری ثبت نام را تکمیل کنید. 2- از روی آموزش تصویری و گام به گام که ممکنه یکم با اونی که شماانجام میدهید فرق کنه پیش بروید . در هر حال فقط شما باید بعد از یک سری پرسش و پاسخ به مرحله ثبت نام برسید .( به نظر من آموزش تصویری بهتره . آموزش نوشتاری : همین بخش سوال ها و بخش ثبت نام سایت هم شکل ها و قالبهای مختلفی دارد. شما باید به دلخواه و الکی به سوال ها پاسخ بدهید و next بزنید تا به بخش ثبت نام برسید و فرم ثبت نام را پر کنید و ثبت نام را کامل انجام دهید، سپس به مدت 1 دقیقه یا 2 دقیقه به بخش های مختلف سایت سر بزنید تا پیشنهاد xpango را کامل کنید و دیگه تمومه و سایت را ببندید و 7 روز منتظر باشید تا اکانت شما تائید شود و در این مدت شما میتوانید با لینک اختصاصی خودتونزیر مجموعه جمع کنید البته برای اینکه امتیاز مربوط به هر زیر مجموعه به شما برسد باید زیر مجموعه شما پیشنهاد xpango را کامل کرده باشد .

پس با استفاده از این آموزش به زیر مجموعه های خود آموزش کامل بدهید

نکته : اگر صفحه ای از سایت در هر یک از مراحل باز نشد و این عکس را نمایش داد صفحه را بارگذاری مجدد (reload) کنید .

چند نکته برای اینکه پیشنهاد های تکمیل شده توسط شما به صورت صحیح وبدون تاخیر به حساب شما اضافه بشود .

1 -در مرور گری که استفاده میکنیدباید در اون کوکی ها فعال باشن .

2 -در مرور گر شما باید Popup هانیز فعال باشند .

3 همچنین مرور گر شما باید جاوارو قبول بکنه ( بصورت پیشفرض این مورد در مرور گر شما فعال است

4 استفاده نکردن از برنامه های که مانع ثبت شدن کوکی ها در رایانه میشوند همانند برنامه های زیر internet security, anti-virus or firewall software for settings that mention "ad blocking, cookie blocking, ad tracking" or another variant and ensure this is turned off بهتر است در زمان کار کردن باسایت این برنامه ها رو خاموش کنید .

  لينك ثبت نام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
كالاهای متنوع فروشگاه اینترنتی گذرگاه خرید ارزان , موبایل و شلوارک لاغری , مدل لباس , عكس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروشگاه تیونینگ یوزپا

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 531
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 9,086
  • بازدید سال : 81,072
  • بازدید کلی : 2,069,069